2010-05-05

Faktoida föreläsningar

Nu blir det reklam. Saxar från hemsidan:

På sistone har jag allt oftare blivit inbjuden att hålla föredrag. I typfallet varar de en timme, med eller utan frågestunder. Jag har gått igenom hur jag kom i kontakt med företeelsen och fastnade för den, hemsidan och böckerna, en del funderingar om hur det hela fungerar och vad det är som gör att vi ibland tror på saker utan att tänka på att de kan låta avgjort misstänkta eller direkt absurda. Och givetvis tar jag upp en mängd exempel, såväl publicerade som opublicerade.

Ifall någon är intresserad av att uppleva faktoider live. Pratsam publik förhöjer upplevelsen, det har aldrig varit några problem hittills eftersom ämnet verkar stimulera till frågor och kommentarer. Intresserade hör av sig så kör vi. Maila peter@hexmaster.com eller lämna en kommentar på www.faktoider.nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du på engelska? Inga löften men jag skall kolla.

MVH

Hans

Hexmaster sa...

Det har också gjorts, ja.