2009-12-06

Facebooks faktoider

Jag gjorde en faktoid-sida på FB också. För skojs skull. (Det tar inte särdeles många klick.)

Facebook: Faktoider

Mest överraskad blev jag över den mängd obekanta namn som strax dök upp. Inte för att jag vet vad alla ni som läser detta heter, eller för den delen alla dessa nicks som passerar revy på alla dessa fora. Men det verkar vara rätt många bekantas bekantas (osv.) som joinat. Trevligt.

Ni som vart med ett tag vet att de grupper, fan-sidor osv. på FB som uppvisar någon nämnvärd aktivitet är i minoritet, lindrig sagt. Givetvis kommer detta inte att bli fallet med denna sida. Men det förstod ni ju ändå. :-)

1 kommentar:

Lena Synnerholm sa...

Jag saknar en faktoid på huvudsidan. Den hette "kubb" och gick ut på, att det inte fanns belägg för spelet före 1900-talet. Tyvvär kommer jag inte ihåg, vilket årtionde det var.