2008-10-02

Ännu en bok

Mitt uppe i arbetet med att för n:te gången gå igenom den textmassa, som i sinom tid (hösten 2009) skall se dagens ljus som uppföljaren till boken Faktoider, så får förf. för sig att lägga den åt sidan för att ge ut ännu en bok! Har han fått spatt?

Nja. Inte mer än vanligt. Det är ännu en befintlig text, ser ni, en sorts blogg som jag skrev på under några års tid och hade riktigt roligt med. Flera har uttryckt intresse för att läsa den i bokform. När jag nu hittar förlaget Vulkan (www.vulkan.se) där man kan ge ut böcker krångel- & kostnadsfritt, så tyckte jag att det passade perfekt. Planerar att få det hela färdigt under dagen, vilket känns rätt snabbt jobbat eftersom jag fick idén igår. :-)

Detaljer återkommes till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen lyrik hoppas vi.

Har du ett smakprov?

MVH

Hans

Hexmaster sa...

Finns på www.vulkan.se, t.ex. kategorin Humor.

Där kan man provläsa och allt.

Vulkan är inte billigast. Men kundkretsen är ändå rätt smal, tänker jag mig.

Nu blev jag just färdig, så nu har jag något att skriva om imorgon också. :-)

Anonym sa...

Tack, det var ju skojigt - med ett starkt inflytande från ett (annat)västsvenskt veckoblad.

MVH

Hans