2022-01-01

Faktoidpodden

En podd om faktoider, myter, klintbergare och urban legends. Drivs av Peter Olausson som ägnat sig åt faktoider sedan 2003.

- Faktoidpodden

Såna här poddar gillas visst. Så jag har börjat med en. För den som vill lyssna på sånt här.

Faktoidpodden hittas på anchor.fm/faktoider och så småningom fler ställen. Jag har börjat med att lägga upp tre avsnitt så det finns något nämnvärt att lyssna på. Samtliga under halvtimmen.

Planerad utgivning: Ett avsnitt per vecka, åtminstone till att börja med. Söndagar kommer att bli podd-dagen. Den här gången offrade jag en lördagsfråga för att få till ett snitsigt datum, men det kommer inte att hända igen.


3 kommentarer:

Spito sa...

Trevligt! Jag har just lyssnat på det första avsnittet på Spotify. Det är alltid lite vanskligt att byta medium, men du har ett utmärkt pratmanus som du framför väl. Definitivt en podd som jag kommer lägga in i min poddapp och prioritera. Tack!

Anonym sa...

Kan du inte ta hustru, flickvän eller kvinnlig bekant att läsa upp för dig? Du må ha många kvalitéer men sexig röst ingår inte.

MVH

Hans

Hexmaster sa...

Haha! Nä du, det är en paketlösning. :-)