2011-11-12

Lördagsfråga



Nu blir det lätt. Och därmed desto stressigare för er. :-)

6 kommentarer:

Magnus sa...

ABBA
Björk
Cher
Dire Straits

ABCD?

Hexmaster sa...

Det, och..?

Magnus sa...

E för eponym.

Hexmaster sa...

Sådärja! Vad var det jag sa. :-)

Joakim sa...

Att alla bilderna var från skivomslag gick mig helt förbi... Snyggt av Magnus, både snabbheten och det avslutande klurandet.

Magnus sa...

Borde kanske inte "spillt bönorna" direkt, får framöver försöka skriva svar utan att förstöra för andra.. men det var ju lite bråttom nu. Sedan är man ju aldrig helt säker på att det svar man har räcker..

Kände igen Benny, anade att det var ett omslag så där kollade jag i skivhyllan. Dire Straits kunde jag utan att kolla efter.
Björk kände jag också igen, men Cher/Chér från 1966 var svårare. Gavs mest av AB?D.

Namnen på skivorna reflekterade jag inte över först, men efter propån från Hexmaster så fick det bli en extrakoll.